اسلایدر

دیمتئو : در هر دو جام مدعی هستیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است تیمش شانس قهرمانی در دو جام حذفی و قهرمانان اروپا را دارد و تلاش خواهند کرد تا به قهرمانی برسند.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در کنفرانس خبری پیش بازی تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر تاتنهام حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف تیمش صحبت کرد.

 

در خصوص بازیکنان

روبرتو دیمتئو به هواداران چلسی خبر خوبی داد و تائید کرد که اشلی کول می تواند برای چلسی به میدان برود و در ترکیب تیمش حاضر شود . 

با توجه به اظهارات دیمتئو جان تری وضعیت متفاوتی دارد و با اینکه در تمرینات آبی ها حضور داشته است اما برای بازی با تاتنهام آماده نخواهد بود.

اوریول رومئو و ریان برتراند نیز گرفتگی عضله ساق پا دارند و ایوانوویچ نیز بدلیل محرومیت نمی تواند چلسی را همراهی کند.

 

در خصوص رویارویی با تاتنهام

سرمربی آبی ها که جا پای گاس هیدینگ گذاشته و تا اینجا توانسته خود را به موفقیت های گاس در چلسی نزدیک کند ، باید به مصاف تاتنهامی برود که در لیگ برتر از چلسی بالا تر است و می تواند حریف سختی برای چلسی باشد. دیمتئو در خصوص این بازی گفت :" ما دوبار در لیگ با آنها بازی کرده ام ، بازی تقریبا برابر بود . اما در یک بازی حذفی خیلی سخت است که بگوئیم چه کسی بهتر خواهد بود. چرا که سیستم بازی کمی متفاوت است."

وی ادامه داد :" ما در فرم خوبی هستیم و بازیکنان روحیه خوبی دارند ، اکنون ما تنها به بازی یکشنبه فکر می کنیم و به انتخاب بهترین ترکیب برای ان بازی فکر می کنیم."

سرمربی چلسی گفت :" من نگاه مثبتی دارم و فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود ، هرزمانی که در ومبلی بازی کنید می تواند یک بازی خاص باشد و ما به بازیمان فکر می کنیم. ما شانس پیروزی در دو جام را داریم و تلاش می کنیم تا در هر دو جام قهرمان شویم."

دیمتئو در بازی با تاتنهام دیدیر دروگبایی را در اختیار خواهد داشت که رکورد فوق العاده شش گل زده در ومبلی را در کارنامه خود ثبت کرده است ، اما این مربی بیشتر به فکر پیروزی تیمش است و در این خصوص گفت :" برای انتخاب بازیکن باید به تلاش جمعی تیم نگاه کرد ، من فکر نمی کنم یک بازیکن به تنهایی بتواند یک بازی را برنده شود ، روحیه تیمی خوب است و همه می خواهند بازی کنند."

 

در خصوص محرومیت ایوانوویچ

روبرتو دیمتئو در خصوص حکم کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلستان مبنی بر محرومیت سه جلسه ای برانیسلاو ایوانوویچ گفت :" چیزی که همه بدنبالش هستند و مهم است تبات پیگری مراحل است ، اکنون نمی شود رای را تغییر داد اما شاید آنها ( اتحادیه فوتبال ) بتوانند به سیستمشان در تابستان بیشتر فکر کنند و راهی که آنها بازیکنان را محروم می کنند . امیدوارم که در نهایت نتیجه خوبی داشته باشد."

وی اضافه کرد :" برانیسلاو فصل خوبی داشته است و این می توان یک شکست بزرگ برای تیم باشد"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری